0  |  0

نسخه نهایی طرح حمایت از کاربران ۱۰ روز دیگر تهیه می‌شود

نسخه نهایی طرح حمایت از کاربران ۱۰ روز دیگر تهیه می‌شود

رئیس کمیسیون طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی گفت: درخواست هماهنگی برای برگزاری جلسات کارشناسی برای طرح پیشنهادی وزارت ارتباطات و مرکز ملی فضای مجازی به رئیس مرکز پژوهش‌ها ارائه شد.
رضا تقی‌پور انوریاظهار داشت: جلسات بررسی پیشنهادات مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات درباره طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی، به زودی آغاز می‌شود.
وی اظهار داشت: پس از ارجاع طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی به مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، برای بررسی و تطبیق نامه مکتوب وزارت ارتباطات و مرکز ملی فضای مجازی در خصوص این طرح، برنامه‌ریزی برای برگزاری جلسات کارشناسی این موضوع آغاز شده است.
رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی گفت: هم اکنون مطابق با نامه‌ای که از سوی هیأت رئیسه کمیسیون طرح به رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس ارسال شده است، درخواست هماهنگی برای برگزاری جلسات صورت گرفته و قرار است که با هماهنگی، زمان برگزاری جلسات و دستور کار آن تنظیم شود؛ پس از این توافق، جلسات را آغاز می‌کنیم.
تقی‌پور انوری ادامه داد: مأموریت مرکز پژوهش‌های مجلس این است که مطابق با نظرات مکتوبی که از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات دریافت شده است، طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی را با این نظرات و پیشنهادات تطبیق داده و آنها را اعمال کند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا در این مرحله نیز از صاحبنظران نظرخواهی خواهد شد، گفت: ما بارها اعلام کردیم که چنانچه نظرات مکتوب از سوی کارشناسان، بخش خصوصی و نهادها به دبیرخانه کمیسیون طرح ارائه شود، حتماً آنها را بررسی کرده و پس از آن از صاحبنظران می‌خواهیم که در جلسه کمیسیون حضور یابند و در مورد نظراتشان توضیح دهند.
تقی‌پور گفت: در مورد پیشنهادات وزارت ارتباطات و مرکز ملی فضای مجازی بعد از برگزاری جلسات کارشناسی در مرکز پژوهش‌های مجلس، نتیجه را در قالب نسخه نهایی اعلام می‌کنیم.
وی افزود: پیش بینی مان این است که بررسی این پیشنهادات در بازه زمانی ۱۰ روز کاری به اتمام برسد و پس از آن جلسه بررسی طرح در کمیسیون مشترک پیگیری و ادامه خواهد یافت.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com