0  |  0

محصولات دانش بنیان بیمه می شوند

محصولات دانش بنیان بیمه می شوند

سرپرست معاونت علمی و فناوری با تاکید بر اینکه بازارسازی شرکتهای دانش بنیان و اتصال آنها به کارگزاران از برنامه های ما است، گفت: همچنین توجه جدی به اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان داریم.
روح اله دهقانی فیروز ابادی امروز در آخرین روز سیزدهمین نمایشگاه ایران نانو در جمع خبرنگاران گفت: «اقتدار» محصول مورد توجه علم و فناوری است و این موضوع را کل دنیا متوجه شده است.
سرپرست معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: در کشور ما از ۲۰۰۵ که تحریم های اقتصادی شروع شد گزارشهایی را دیدیم که اشاره می کنند رهبر جمهوری اسلامی توسعه جمهوری اسلامی و اقتصاد را در بستر علم و فناوری برنامه ریزی کرده است.
وی با بیان اینکه کشور عزم کرده که با توجه ویژه به فناوری اقتصاد را بسازد، گفت: امروز شاهد این هستیم که مهم ترین پایگاه های اقتصاد دانش بنیان (دانشگاهها و مراکز فناوری) مورد توجه دشمن قرار گرفته است.
وی ادامه داد: امروز از ۸ صبح وزیر اقتصاد کشور از دستاوردهای دانش بنیانها بازدید داشته و این موضوع یک پیام دارد و آن هم نشان دهنده این است که یک کشور با تمام توانش رویکرد جدی به حوزه دانش بنیانها و توسعه فناوری دارد.
دهقانی فیروزآبادی با تاکید بر انکه سال دانش بنیان مخصوص امسال نیست، گفت: امسال طلیعه شروع توجه به شرکتهای دانش بنیان است ما برنامه هایی را با وزارت اقتصاد در حال اجرا هستیم ضمن اینکه توجه جدی به اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان داریم.
وی اضافه کرد: همگن و همراه کردن مجموع شرکتهای کوچک برای تولید اقتصادهای بزرگ، توجه به بیمه محصولات دانش بنیان، اتصال اقتصاد دانش بنیان به نیاز مردمی و... رئوس برنامه های جدی ما در معاونت علمی است.
وی با تاکید بر اینکه بزرگترین حمایت از شرکتهای دانش بنیان ایجاد بازار است، گفت: همچنین شبکه سازی شرکتها وصل کردن به کارگزاران تجاری سازی و فروش از خدماتی است که در معاونت علمی پیگیری می شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com