0  |  0

مهلت ارسال آثار به رقابت علمی کنز تا پایان دی ماه تمدید شد

مهلت ارسال آثار به رقابت علمی کنز تا پایان دی ماه تمدید شد

محققان جوان از سراسر جهان می‌توانند تا تاریخ ۳۰ دی ۱۴۰۱ با ارسال یک فایل تصویری سه تا پنج دقیقه‌ای از راه حل ابتکاری و علمی خود برای رفع مسائل مهم جهان اسلام در این رقابت شرکت کنند.
شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی رقابت به نشانی kans.mstfdn.org فرم‌های مربوطه را تکمیل و بعد از ضبط ویدئو آن را با معیارهای ذکرشده، ارسال کنند.
رقابت علمی کنز با تمرکز و توجه ویژه به جامعه علمی و محققان جوان جهان اسلام به عنوان آینده‌سازان تمدن نوین اسلامی، برگزار می‌شود.
طرح‌های ارسال شده به دبیرخانه رقابت در قالب ویدئوهای ۳ تا ۵ دقیقه‌ای، در سه مرحله توسط کارشناسان و اساتید مطرح بین‌المللی غربالگری، ارزیابی و داوری می‌شوند تا در نهایت در هر یک از محورهای شش‌گانه رقابت، یک طرح به عنوان منتخب نهایی انتخاب شود.
سومین دوره این رقابت امسال در ۶ محور برق، الکترونیک و رباتیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوش مصنوعی، آب، انرژی و محیط زیست، سلامت و تجهیزات پزشکی، کشاورزی و صنایع غذایی و معدن و صنایع معدنی میزبان برترین طرح‌های دانشمندان جوان جهان اسلام است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com