0  |  1

نگاه به کارآفرینی باید تغییر کند

نگاه به کارآفرینی باید تغییر کند

معاون سیاسی-اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگر به دنبال تبیین اقتصاد مقاومتی هستیم باید نگاه به کارآفرینی تغییر کند.
 علی اضغر جمشید نژاد صبح شنبه در مراسم تجلیل از کارگران سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی در این استان بوده است که باید به طور ویژه به آن توجه داشت.
وی افزود: نگاه به کارآفرینی نگاهی پایدار و ثابت نیست، چرا نباید مطابق با نیازمان و بر اساس داشته ها تولیدات خود را پیش ببریم و برای رفع احتیاج خود نیازمند دیگری باشیم.
معاون سیاسی-اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: این استان ظرفیت پیدا و پنهان زیادی دارد کافی است که بخواهیم و نگاهمان را تغییر دهیم آن وقت است که شرایط برای ایجاد شغل فراهم می شود.
وی با اشاره به جامعه کارگری سیستان و بلوچستان افزود: اکنون بیش از ۲۵۰ هزار کارگر در این دیار مشغول به کار هستند که هر کدام سهم بسزایی در توسعه و پیش برد اهداف توسعه ای سیستان و بلوچستان دارند که باید به بهترین شکل آن را پاسداشت.
جمشید نژاد تاکید داشت: اما در برابر پرداخت هزینه به این قشر زحمتکش عدالت رعایت نمی شود و باید اداره کار برای تبیین این نگاه حمایتی نهایت تلاش خود را بکار برد.
بانک توسعه تعاون به طور ویژه در خدمت جامعه کارگری است
عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون نیز در این همایش اظهار داشت: بانک توسعه تعاون، به عنوان بانک دولتی و تخصصی به طور ویژه در خدمت جامعه کارگری و تعاونی است و در تلاشیم تا روز به روز بر توانمان بیفزاییم.
حجت الله مهدیان تاکید کرد: اکنون این مجموعه با بیش از ۴۰۰ شعبه در کشور نقش موثری در رفع مشکلات بخش های مختلف اقتصادی به رغم نو پا بودن ایفا کرده و مردم این حضور را پاس می دارند.
وی اظهار داشت: یکی از اهداف بانک توسعه تعاون در این خصوص حمایت از تعاونی های تولیدی برای افزایش ظرفیتهای آنها است که در صددیم روز به روز مطابق با سیاست های ایجاد این بانک آن را افزایش دهیم.
عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به اولویت های این بانک در پرداخت تسهیلات به تعاونی ها بیان کرد: طرح های توسعه ای و دارای اشتغالزایی بالا و دارای اهمیت در اقتصاد مقاومتی از جمله طرح هایی است که به طوری ویژه در مجموعه این بانک به آن توجه شده است.
مهدیان گفت: در تلاشیم به بهترین شکل در راستای اجرایی شدن این شعار که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز قرار دارد رفتار کنیم چرا که یقین داریم راه برون رفت از مشکلات فعلی اقتصادی، تببین چنین رویکردی است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com