0  |  0

پرداخت 80 میلیارد تومان تسهیلات کارآفرینی در چهار سال اخیر

پرداخت 80 میلیارد تومان تسهیلات کارآفرینی در چهار سال اخیر

رضا فقیهی در دوازدهمین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی از اولویت‌دارترین برنامه‌های سپاه و بسیج است، اظهار کرد: برای توسعه مشاغل خانگی، صنایع دستی و کارگاه‌های کوچک طی چهار سال اخیر نزدیک به 80 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به متقاضیان واگذار شده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم با تاکید بر اینکه مشاغل خانگی به سطح تولید قابل توجهی رسیده‌اند، اضافه کرد: اکنون این مشاغل برای ارائه محصولات خود نیازمند بازارچه‌های مناسب هستند که امیدواریم با همکاری مسؤولان استانی بازارچه‌هایی را در مرکز شهر و در نزدیکی عوارضی قم تهران برپا کنیم.
همچنین در ادامه این مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم از تلاش شهرداری قم برای فراهم‌سازی بسترهای جذب سرمایه‌گذاران در قم یاد کرد و گفت: ارائه تسهیلات به واحدهای گردشگری و هتل‌ها به صورت ویژه در کارگروه عمرانی قرارگاه فرماندهی اقتصاد مقاومتی درحال پیگیری است.
محسن بهشتی خاطرنشان کرد: استان قم ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری و مذهبی را به خود اختصاص داده است که امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در راستای معرفی و بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها اقدامات مطلوبی را انجام دهیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com