0  |  0

دومین نشست تجاری فناوری دی هشت در اینوتکس 2018 برگزار می‌شود

دومین نشست تجاری فناوری دی هشت در اینوتکس 2018 برگزار می‌شود

یکی از فعالیت‌های مهم شبکه تبادل و انتقال فناوری دی-هشت(D-8 TTEN)، برگزاری جلسات تبادل فناوری میان شرکت‌های خصوصی 8 کشور برای آشنایی با هم و یافتن شرکای تجاری و انجام تحقیق و توسعه مشترک و تبادل فناوری است.
نخستین نشست تجاری‌فناوری دی هشت، در اردیبهشت‌ماه سال 1396 در کشور بنگلادش و در حوزه فناوری‌های زیستی (بیوسیمیلارها) و با حضور 18 شرکت برگزار شد که ظرف یک روز شرکت‌ها با یکدیگر آشنا شده و جلسات رو در روی خود را برگزار کردند و روز دوم نیز به بازدید از شرکت‌های فناور و سایت‌های بیوسیمیلار کشور بنگلادش اختصاص یافت.
دبیرخانه شبکه تبادل و انتقال فناوری دی-هشت (D-8 TTEN) قصد دارد دومین نشست تجاری فناوری خود را در حوزه انرژی‌های نو و تجدیدپذیر در روز اول برپایی نمایشگاه برگزار کند.
در این نشست شرکت‌های فناور از این 8 کشور به ارائه فناوری‌های خود پرداخته و با یکدیگر به مذاکره خواهند پرداخت و از سایت‌های انرژی تجدید پذیر و شرکت‌های مربوطه در ایران نیز بازدید خواهند داشت.
کشورهای مالزی، اندونزی، بنگلادش، پاکستان، ایران، ترکیه، مصر و نیجریه گروه دی-هشت را تشکیل می‌دهند که دبیرخانه آن در استانبول مستقر است و دبیرخانه D-8 TTEN نیز در پارک فناوری پردیس استقرار دارد.
هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری با موضوع «شهر هوشمند» به همت پارک فناوری پردیس معاونت علمی از 14 تا 16 تیرماه 1397 برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com