0  |  0

تامین محصولات فناورانه جهاد دانشگاهی

تامین محصولات فناورانه جهاد دانشگاهی

حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی دارای توانمندی‌های متعددی در حوزه‌های فناورانه است و تجربه سا‌ل‌های گذشته نشان می‌دهد وقتی که خودمان وارد عمل شویم، موفقیت بیشتری خواهیم داشت.
وی ادامه داد: از مقام معظم رهبری و رئیس جمهور درخواست کردیم که توجه بیشتری به توانمندی جهاد دانشگاهی داشته باشند و مقام معظم رهبری دستور برگزاری جلسه با وزرای مختلف را دادند که حاصل آن انعقاد قرارداد‌های متعددی بود.
تامین محصولات فناورانه جهاد دانشگاهی از صندوق توسعه ملی
طیبی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از جهاد دانشگاهی تقاضای لیستی از توانمندی‌ها را داشتند، گفت: جهاد دانشگاهی فهرست۳۱ طرح و محصول فناورانه را به ایشان ارائه داد و خوشبختانه بودجه این ۳۱ طرح از محل صندوق توسعه ملی تامین شد و ظرف سال‌های آینده تحولات بزرگی در حوزه فناورانه خواهیم داشت.
رئیس جهاد دانشگاهی درباره توانمندی جوانان بیان کرد: ساخت محصولات فناورانه جدید منجر به ارتباط بیشتر با بازار می‌شود و البته این فناوری‌ها سبب می‌شود که بتوانیم با بازار خارج هم ارتباط برقرار کنیم و خوشبختانه در پروژه خرید واگن از چینی‌ها توانمندی جهاد دانشگاهی به اثبات رسید و پروژه ملی در زمینه ساخت قطار ملی با ۸ واگن منعقد شد ؛ تمام توجه ما این است که طرح‌ها را به بهترین شکل اجرایی کنیم.
وی درباره حمایت از تولید داخل اظهار کرد: برآورد خوبی از نیاز‌های فناورانه کشور داشته‌ایم و می‌دانیم که چه پروژه‌هایی باید اجرایی شود و برنامه‌های توسعه‌ای توسط جهاد دانشگاهی شناخته شد.
طیبی ادامه داد: بیش از ۱۰ سال فرصت لازم است تا توانمندی خود را به جامعه معرفی کنیم، اما اکنون نگاه به آینده به وجود آمده و  مهمترین نگرانی ما این است که رفع تحریم عقب گرد نداشته باشد تا  بتوانیم از تولید ملی در حالت غیر تحریم هم استفاده کنیم و بتوانیم محصول با فناوری بالا را در جامعه تولید کنیم.
رئیس جهاد دانشگاهی یادآوری کرد: به دنبال این هستیم که آزمایشگاه‌های مرجع و فضای مناسب تولیدی را برای کشور ایجاد کنیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com