0  |  0

سرپرست پارک علم و فناوری یزد منصوب شد

سرپرست پارک علم و فناوری یزد منصوب شد

منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حکمی محمـّد مهدی لطفی را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری یزد منصوب کرد.
در این حکم انتصاب آمده است:
با عنایت به استعفای داریوش پورسراجیان از ریاست پارک علم و فناوری یزد و پذیرش آن، ضمن تشکر و آرزوی توفیق برای وی، بر اساس پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری به موجب این حکم جناب‌عالی، به سمت سرپرست پارک علم و فناوری یزد منصوب می‌شوید.
امید دارم با تعامل مؤثر با مدیریت استان و دانشگاه‌های بزرگ منطقه، شرایط لازم برای رشد و توسعه کمی و کیفی پارک و زمینه‌های نقش‌آفرینی هر چه بیشتر پارک در زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری منطقه فراهم آید و جایگاه پارک علم و فناوری یزد در عرصه علم و فناوری منطقه و برنامه‌های توسعه‌ای منطقه ارتقاء یابد.
ان‌شاءالله با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی مأموریت‌ها و وظایف محوّله را برپایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوّب دولت تدبیر و امید و طرح‌های پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی اجرا و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‌نظران در مراکز دولتی و خصوصی حوزه فناوری نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.
محمدمهدی لطفی متولد ۱۳۵۷ در یزد و دانشیار پایه ۱۴ گروه مهندسی صنایع دانشگاه یزد است.
وی دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف، کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه تهران و دکتری تخصصی مهندسی صنایع دانشگاه تهران است.
وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات داریوش پورسراجیان، رئیس سابق پارک علم و فناوری یزد در زمان تصدی مسئولیت این پارک قدردانی کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com