0  |  0

چین یک شهر فناوری ۳۲۰ جریبی می سازد

چین یک شهر فناوری ۳۲۰ جریبی می سازد

شرکت فناوری چینی تنست تصمیم دارد در یک پروژه ۷ ساله شهری ۳۲۰ جریبی، خودکفا و حافظ محیط زیست در چین بسازد.
، شرکت چینی تنسنت تصمیم دارد یک شهر فناورانه به نام Net City در منطقه ای ۳۲۰جریبی در شهر شنژن بسازد.
این پروژه با همکاری شرکت معماری NBBJ انجام می شود و قرار است یک شهر خودکفای آینده نگرانه باشد. تمرکز اصلی در طراحی این شهر حفظ محیط زیست و فضاهای سبز بوده است.
قرار است عملیات ساخت این شهر از نیمه دوم ۲۰۲۰ میلادی آغاز شود. جاناتان وارد یکی از مدیران NBBJدر بیانیه ای در این باره می گوید: در دنیای رایانه ای امروز، ما می توانیم آزادانه شهرهای یکپارچه ای را تصور کنیم که کار، زندگی و تفریح را گرد هم جمع می کنند.
نخستین مرحله عملیات احداث به ساخت آپارتمان ها و دفاتر کاری و همچنین مراکز حمل و نقلی با مترو است که این شهرک را به شنژن مرتبط می کند.
فازهای دوم و سوم ساخت و ساز روی احداث فروشگاه ها، مدارس، پارک های عمومی و تاسیسات ورزشی متمرکز است. این شهر طوری طراحی می شود که شهروندان را به پیاده روی و دوچرخه سواری تشویق کند و تنها تعداد معدودی جاده با خودرو قابل دسترسی است.
روی سقف بیشتر خانه های شهر نیز پنل خورشیدی نصب می شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com