1  |  0

بازار تجاری اسپانیا به روی دانش‌بنیان‌های ایرانی باز می‌شود

بازار تجاری اسپانیا به روی دانش‌بنیان‌های ایرانی باز می‌شود

سیزدهمین قدرت اقتصاد جهانی بر اساس حجم تولید ناخالص داخلی به عنوان بازار تجاری دانش‌بنیان‌های ایرانی فعال در حوزه‌های تخصصی مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی، سلامت، دارو و فناوری اطلاعات هدف گرفته شده است.
اسپانیا با تولید ناخالص داخلی یک تریلیون و یک صد و شصت و چهار میلیون یورو به عنوان سیزدهمین قدرت اقتصادی در سطح جهان و پنجمین اقتصاد در سطح اتحادیه اروپایی شناخته شده است. این کشور یک بازار بکر و خوب برای محصولات و خدمات دانش‌بنیانی کشورمان محسوب می‌شود.
به همین دلیل مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تیرماه سال جاری فرصتی برای دانش‌بنیان‌ها فراهم کرده است تا به صورت آنلاین با بازار این کشور آشنا شوند. در این نشست قرار است اهداف صادراتی شرکت‌ها شناسایی شود و شرایط برای برگزاری جلسات رودررو میان شرکت‌های ایرانی و اسپانیایی بررسی و ایجاد شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست مجازی تا پایان خردادماه فرصت دارند به آدرس اینترنتی https://tesc.ir/service/5/1 مراجعه و ثبت نام کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com