0  |  0

Disk Drill ناجی اطلاعات پاک شده!

Disk Drill ناجی اطلاعات پاک شده!

همه ما حس گم شدن یک فایل یا حذف آن را حداقل یک بار تجربه کرده‌ایم و اگر هم این فایل برای ما ضروری بوده قطعاً در چنین شرایطی با دردسر زیادی مواجه شده‌ایم، اما فعالان حوزه فناری برای مقابله با این مشکل هم فکری کرده‌اند که یکی از آنها استفاده از نرم افزارهای مختلف است.
یکی از این نرم افزارها Disk Drill است. یک نرم افزار فوق‌العاده برای بازیابی اطلاعات از دست رفته که تنها با چند کلیک ساده می‌توانید همه فایل‌های خود را بازیابی کنید. Disk Drill تمامی فرمت‌های NTFS, FAT32, EXT, HFS و بسیاری از فایل‌های دیگر را شناسایی و اقدام به بازیابی آنها می‌کند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این برنامه، شناسایی پرونده‌های ناشناخته و مبهم است به گونه‌ای که حتی با اتصال USB یا SD کارت خود می‌توانید اطلاعات از دست رفته آنها را بازیابی کنید. رابط کاربری ساده و در عین حال فوق‌العاده برنامه نیز به شما این اجازه را می‌دهد تا در عرض چند ثانیه اطلاعات خود را بازیابی کنید، البته باید گفت که هرچه سریعتر نسبت به بازگرداندن فایل‌ها اقدام کنید شانس بیشتری برای بازیابی آنها توسط برنامه خواهید داشت.
از ویژگی‌های این نرم افزار بازیابی اطلاعات می‌توان بسرعت بالای بازیابی اطلاعات در عرض چند ثانیه و تنها با چند کلیک اشاره کرد. بازیابی فایل‌های نامشخص و مبهم و نیز گرفتن نسخه پشتیبان از فایل‌های بازیابی شده در قالب فایل DMGهم از دیگر توانمندی‌های این نرم افزار به شمار می‌رود. این اپلیکیشن همچنین دارای دو نوع اسکن سریع و عمیق و امکان Pause/Resume در حین عملیات است که به بازیابی اطلاعات ازدست رفته کمک شایان توجهی می‌کند. اگر شما هم علاقه مندید که این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از وب سایت P30world.com بارگذاری کنید.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: روزنامه ایران
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com