0  |  0

آغاز به کار کمیسیون بررسی طرح صیانت فضای مجازی از مهرماه

آغاز به کار کمیسیون بررسی طرح صیانت فضای مجازی از مهرماه

سیدعلی یزدی خواه در مورد دستور کار مجلس برای آغاز به کار کمیسیون مشترک طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» اظهار داشت: هیئت رئیسه مجلس از حدود ۹ کمیسیون خواسته تا نفرات منتخب خود را برای حضور در این کمیسیون مشترک اعلام کنند.
وی ادامه داد: هفته آینده و با آغاز به کار مجلس، نفرات کمیسیون‌ها برای حضور در کمیسیون بررسی این طرح مشخص می‌شود. پس از آن نیز باید انتخابات هیأت رئیسه برای این کمیسیون مشترک صورت بگیرد و پس از آنکه ترکیب اعضا مشخص شد، فعالیت کمیسیون مشترک طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» رسماً آغاز می‌شود.
یزدی خواه در مورد زمان آغاز به کار این کمیسیون و بررسی طرح مذکور تاکید کرد: حداقل در ۲ هفته آینده بحث انتخاب نفرات کمیسیون و ترکیب هیأت رئیسه را خواهیم داشت و پیش بینی ما این است که این کمیسیون مشترک از مهرماه فعالیت خود را برای بررسی طرح آغاز کند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com