0  |  0

صادرات به روسیه باید تقویت شود

صادرات به روسیه باید تقویت شود

سید راضی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا عنوان کرد: تشدید تحریم‌های روسیه بزرگ‌ترین و بهترین فرصتی است که می‌توانیم برای صادرات داشته باشیم، خصوصا این که بین ایران و روسیه اختلاف فصل وجود دارد. این مساله می‌تواند فرصت مهمی برای ما باشد. اما این که چرا تا به حال قدم محکمی برداشته نشده باید آسیب‌شناسی شود.

او ادامه داد: مسائلی مثل بسته‌بندی و تولید کالا مواردی جزئی‌ هستند. اگر کلیت امر مصوب شود و برای این کار برنامه داشته باشیم و توافقات کلی انجام شود، چنین مسائلی قابل حل هستند یعنی می‌توان برایشان برنامه داشت و مشکل را حل کرد.

این عضو کمیسیون کشاورزی بر اهمیت پی‌گیری رسانه‌ها و تذکرات نمایندگان در مجلس نیز تاکید کرد و افزود:‌ همین گوشزد کردن‌ها به مسئولین از سوی رسانه‌ها و نمایندگان مجلس می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

نماینده مردم شوش در ادامه تصریح کرد: ما نباید بازار روسیه را از دست بدهیم و باید برای آن برنامه داشته باشیم. بازار روسیه، بازار مستعدی است و تفاوت قیمت محصولات در ایران و روسیه می‌تواند امتیاز بزرگی برای ما باشد.

نوری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به احتیاجی که به صادرات و واردات ارز داریم و سیاست اقتصاد مقاومتی در راستای تشویق تولید ملی، لازم است که به این بازار مستعد توجه جدی داشته باشیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com